Polityka zwrotu kosztów

 

Na każdym kroku staramy się wspierać potrzebujące zwierzaki w schroniskach, fundacjach i domach tymczasowych.

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań poinformuj nas o szczegółach, zdecydujemy, czy zwrotu dokonasz na nasz adres, czy innego miejsca, w którym ucieszy naszych potrzebujących, czworonożnych przyjaciół.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się nami pod nr tel.: +48 798 680 679 lub adresem e-mail: kontakt@psiakaloria.pl. Więcej szczegółów odnośnie procesu składania reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami pod nr tel.: +48 797 404 966 lub adresem e-mail: kontakt@psiakaloria.pl, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na poniższy adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

OuterBest Sp. z o.o.

Puławska 99,

24-100 Gołąb

+48 798 680 679

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także kartkę z numerem zamówienia lub fakturą. Pamiętaj, że paczka musi być zabezpieczona przynajmniej tym samym opakowaniem, w którym przesyłka dotarła do Ciebie. Więcej szczegółów odnośnie procesu składania reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.