USŁUGA SUBSKRYPCJI KARMY DLA ZWIERZĄT PSIA KALORIA
Zdrowo. Smacznie. Wygodnie.
-
O naszej usłudze subskrypcji
Usługa subskrypcji to genialny, prosty sposób na regularne uzupełnianie ulubionej karmy Twojego zwierzaka.
Chcesz zaoszczędzić pieniądze, czas i kłopoty? Rozpoczęcie abonamentu na pyszną karmę i smakołyki dla Twojego pupila to idealne rozwiązanie!
Otrzymasz nie tylko 20% zniżki na pierwsze zamówienie, ale także 5% na każde kolejne.
Możesz łatwo zmienić swoją subskrypcję, dodawać, usuwać produkty i co najważniejsze, w każdej chwili anulować.
Możesz również ustawić subskrypcję na regularne wysyłki karmy do schronisk. Pomaganie potrzebującym zwierzakom nigdy nie było prostsze!
-
Dlaczego warto wybrać subskrypcję?
-
Mniej czasu poświęcanego na zakupy
Spędzaj mniej czasu na zakupach. Wystarczy skonfigurować subskrypcję, a my zajmiemy się resztą. Aktualizowanie, wstrzymywanie lub anulowanie to bułka z masłem.
-
Więcej czasu na zabawę
Mniej czasu na zakupach oznacza więcej czasu na zabawę. Więcej rzuconych piłeczek w parku, więcej przytulanek na kanapie, dłuższe spacery w słoneczny dzień – idealnie!
-
Ciesz się zdrowiem pupila
Stabilna dieta wpływa korzystnie na brzuszek Twojego zwierzaka oraz ogólny stan zdrowia psychicznego i fizycznego. Dlatego możesz dostosować swoją subskrypcję, aby zawierała zdrowe, pożywne produkty, które kocha Twój pupil.
-
Masz pełną kontrolę
Subskrypcja to doskonały sposób na otrzymywanie produktów, które kocha Twój pupil, w doskonałej cenie i bez kłopotów. Jeśli jednak zmieniłeś zdanie, możesz łatwo zrezygnować w dowolnym momencie.
-
Zmieniasz dowolnie
Twórz i dostosowuj swoją subskrypcję, zmieniając produkty, częstotliwość dostaw lub rozmiar, kiedy tylko potrzebujesz - również jeśli wyczerpie się ona szybciej niż oczekiwano lub po prostu chcesz wypróbować inny produkt!
-
Gwarancja niskiej ceny
Subskrybując nasze produkty, dajemy Ci gwarancję, że ich cena wyjściowa pozostanie niezmienna przez cały okres jej trwania! To bardzo ważne przy obecnych wahaniach cen na rynku.
-
Oszczędzaj
Rozpoczęcie subskrypcji w Psiej Kalorii oznacza, że otrzymasz AŻ 20% ZNIŻKI na pierwsze zamówienie i kolejne 5% na NA POZOSTAŁE.
-
Szybka dostawa
Wszystkim naszym abonentom oferujemy zaplanowaną, niezawodną dostawę z możliwością śledzenia paczki. Od 150 zł ZA DARMO
-
Samo zdrowie
Naturalna, pożywna dieta jest niezbędna, aby Twój pies żył długo i zdrowo. Wybierasz z pełnej oferty produktów Psia Kaloria — naturalnej, zbilansowanej i smacznej karmy dla psów i kotów.
Rozpocznij subskrypcję w czterech prostych krokach:
-
-
-
-
-
1. Wybierz
Wybierz z naszej oferty zdrowe, pożywne produkty, które kocha Twój pupil.
-
-
2. Dodaj
Dodaj swoje ulubione produkty od Psiej Kalorii do swojego koszyka, przy każdym z nich wybierz opcję “Subskrybuj” i częstotliwość dostaw.
-
-
3. Zamów
Zamów produkty przechodząc kolejne etapy finalizacji zakupu, wybierając opcję dostawy, adres oraz dane do płatności.
-
-
4. Zrelaksuj się
Odtąd my zadbamy aby Twój pupil miał zawsze pełny brzuszek!
-
Rozpocznij zakupy, aby wybrać i dostosować swoją subskrypcję:
Często zadawane pytania
Jeśli po raz pierwszy wybierasz subskrypcję karmy dla psów lub kotów, możesz mieć kilka pytań.
-
Jak rozpocząć subskrypcję ulubionych produktów?
Rozpoczęcie subskrypcji jest łatwe, wystarczy znaleźć produkt(y), które chcesz subskrybować i kliknąć „Subskrybuj i oszczędź”. Będziesz mieć możliwość wyboru częstotliwości dostaw za pomocą rozwijanego menu poniżej. Dodaj do koszyka. Przy kasie wpisz, dokąd chcesz, abyśmy dostarczyli karmę, sposób dostawy i szczegóły płatności, które zapiszemy dla przyszłych zamówień, dzięki czemu będziesz mógł cieszyć się wszystkimi wyjątkowymi korzyściami wynikającymi z bycia subskrybentem karmy Psia Kaloria.
-
Jak mogę planować swoje dostawy w ramach subskrypcji?
Uwielbiamy dawać naszym klientom maksymalną elastyczność. Składając zamówienie, możesz zaplanować swoje zamówienia co tydzień, dwa tygodnie lub miesiąc. Realizacja od momentu zamówienia będzie odbywać się regularnie. Po zasubskrybowaniu, możesz to jeszcze bardziej doprecyzować na swoim Koncie klienta, ustalając dokładny dzień tygodnia.
-
Jak zastosować zniżkę na subskrypcję?
Cena, którą płacisz za subskrypcję, zawiera już zniżkę, więc nie musisz nic robić, aby oszczędzać! Jeśli posiadasz również kod rabatowy, możesz zastosować go do zamówienia w kasie przed dokonaniem płatności.
-
Czy kwalifikuję się do bezpłatnej dostawy?
Oczywiście, jeśli tylko wydasz na zakupy 150 zł lub więcej.
-
Jak mogę zmienić swoją subskrypcję?
Można to łatwo zrobić, logując się do panelu subskrypcji na Twoim koncie. Tam będziesz mógł zarządzać datami zamówień, pominąć zamówienie, zmienić częstotliwość lub anulować. Możesz również skontaktować się z naszym przyjaznym zespołem i poprosić o pomoc.
-
Jak zapłacić za subskrypcję?
Podczas zamawiania subskrypcji udostępnimy Ci opcje wprowadzenia karty debetowej lub kredytowej. Zapiszemy ją, aby móc zautomatyzować przyszłe płatności za subskrypcję, ale możesz łatwo zmienić szczegóły w dowolnym momencie, logując się do portalu subskrypcji.
-
Jak są rozliczane subskrypcje?
Twoja subskrypcja jest rozliczana z częstotliwością wybraną dla dostaw. W kasie dostępnych jest kilka opcji płatności.
-
Jak długo będzie trwać moja subskrypcja?
Po skonfigurowaniu subskrypcji, będzie ona działać bezterminowo. Możesz łatwo zmienić, wstrzymać lub anulować subskrypcję w swoim portalu subskrypcji.Możesz również skontaktować się z naszym przyjaznym zespołem i poprosić o pomoc.
-
Jaki jest minimalny czas trwania subskrypcji?
Po skonfigurowaniu subskrypcji, będzie ona działać przez przynajmniej 2 cykle rozliczeniowe. Oznacza to, że zobowiązujesz się do opłacenia pierwszego i drugiego zamówienia.
-
Czy mogę wstrzymać/zamrozić moją subskrypcję?
Wstrzymanie subskrypcji nie może być prostsze. Możesz to zrobić w portalu subskrypcji – wybierając opcję “Wstrzymaj subskrypcję” pamiętaj jednak, że musisz to zrobić co najmniej 2 dni przed terminem następnego zamówienia.
-
Jak mogę anulować swoją subskrypcję?
Anulowanie subskrypcji jest proste. Wystarczy odwiedzić portal subskrypcji i anulować wybierając opcję “Anuluj subskrypcję”. Pamiętaj, że możesz też wstrzymać, pominąć lub zmienić swoją subskrypcję, więc anulowanie nie zawsze jest konieczne, a w ten sposób zaoszczędzisz sobie konieczności ponownego tworzenia, jeśli zechcesz wznowić ją później.
-
Czy płacę za anulowanie mojej subskrypcji?
Nie, w każdej chwili możesz bezpłatnie anulować swoją subskrypcję
-
Czy możesz dodać nowe pozycje do subskrypcji?
Zawsze możesz dodać nowe pozycje do swojej subskrypcji, odwiedzając portal subskrypcji. Jeśli Twoje produkty mają dotrzeć tego samego dnia, z tym samym adresem i informacjami o płatności, wszystkie zostaną dostarczone razem, a Ty również skorzystasz z bezpłatnej standardowej dostawy, jeśli łączna kwota Twojego zamówienia przekroczy 150 zł.
-
Czy mogę usuwać produkty z mojej subskrypcji?
Oczywiście, możesz łatwo zmienić swoją subskrypcję za pośrednictwem portalu subskrypcji na Twoim koncie.
-
Czy istnieje minimalna kwota zamówienia, aby rozpocząć subskrypcję?
Nie, nie ma minimalnej kwoty zamówienia i możesz całkowicie dostosować swoją subskrypcję do produktów, które Twój pies kocha najbardziej.
-
Czy mogę poprosić o dostawę wcześniej, jeśli produkty się skończą?
Tak, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejrzysz swoją subskrypcję i zmienisz datę dostawy na najbliższą dostępną datę.
-
Czy mogę mieć kilka subskrypcji jednocześnie?
Pewnie! Możesz jedną paczkę otrzymywać co miesiąc, a drugą co tydzień.
-
Czy mogę subskrybować produkty dla schroniska?
Dowiedz się więcejOczywiście! Dla schronisk mamy specjalne, niskie ceny. Możesz wysyłać karmę regularnie potrzebującym zwierzakom, na tych samych zasadach co subskrypcja dla samego siebie.
-
Jakie opcje dostawy mogę wybrać w modelu subskrypcyjnym?
Subskrybując produkty w naszym sklepie, przesyłki będą dostarczane kurierem, prosto do Twoich drzwi. Chwilowo nie ma możliwości wysyłki ich do paczkomatu.
-
Wystąpił problem, który chcę zgłosić…
Jeśli kiedykolwiek pojawi się jakiś problem, nasz zespół jest do dyspozycji. Aby omówić i miejmy nadzieję rozwiązać wszelkie problemy, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta Psiej Kalorii, który z przyjemnością Ci pomoże.