• O naszej usłudze subskrypcji

    Usługa subskrypcji to genialny, prosty sposób na regularne uzupełnianie ulubionej karmy Twojego zwierzaka.

    Chcesz zaoszczędzić pieniądze, czas i kłopoty? Rozpoczęcie abonamentu na pyszną karmę i smakołyki dla Twojego pupila to idealne rozwiązanie!

    Otrzymasz nie tylko 5% zniżki na pierwsze zamówienie, ale także stałe 7% na każde kolejne po złożeniu trzeciego zamówienia.

    Możesz łatwo zmienić swoją subskrypcję, dodawać, usuwać produkty i co najważniejsze, w każdej chwili anulować.  

    Możesz również ustawić subskrypcję na regularne wysyłki karmy do schronisk. Pomaganie potrzebującym zwierzakom nigdy nie było prostsze!

  • Wybierz produkt

    Wybierz ulubione produkty Twojego pupila. Karma mrożona? Batony? Wszystkie nasze produkty możesz dodać do swojej subskrypcji

  • Ustaw częstotliwość dostaw

    Jak często chcesz dostawać przesyłkę z Psiej Kalorii? Zdecyduj teraz, możesz zmienić to później!

  • Wiesz wszystko

    Przed każdą wysyłką otrzymasz od nas powiadomienie o nadchodzącym zamówieniu, więc wiesz kiedy spodziewać się kuriera.

  • Pełna elastyczność

    W razie potrzeby możesz pominąć dostawę lub anulować subskrypcję. Możesz też zmienić produkt i częstotliwość dostaw.

Często zadawane pytania

Jeśli po raz pierwszy wybierasz subskrypcję karmy dla psów lub kotów, możesz mieć kilka pytań.

  • Jak rozpocząć subskrypcję ulubionych produktów?

    Rozpoczęcie subskrypcji jest łatwe, wystarczy znaleźć produkt(y), które chcesz subskrybować i kliknąć „Subskrybuj i oszczędź”. Będziesz mieć możliwość wyboru częstotliwości dostaw za pomocą rozwijanego menu poniżej. Dodaj do koszyka. Przy kasie wpisz, dokąd chcesz, abyśmy dostarczyli karmę, sposób dostawy i szczegóły płatności, które zapiszemy dla przyszłych zamówień, dzięki czemu będziesz mógł cieszyć się wszystkimi wyjątkowymi korzyściami wynikającymi z bycia subskrybentem karmy Psia Kaloria.

  • Jak mogę planować swoje dostawy w ramach subskrypcji?

    Uwielbiamy dawać naszym klientom maksymalną elastyczność. Składając zamówienie, możesz zaplanować swoje zamówienia co tydzień, dwa tygodnie lub miesiąc. Realizacja od momentu zamówienia będzie odbywać się regularnie. Po zasubskrybowaniu, możesz to jeszcze bardziej doprecyzować na swoim Koncie klienta, ustalając dokładny dzień tygodnia.

  • Jak zastosować zniżkę na subskrypcję?

    Cena, którą płacisz za subskrypcję, zawiera już zniżkę, więc nie musisz nic robić, aby oszczędzać! Jeśli posiadasz również kod rabatowy, możesz zastosować go do zamówienia w kasie przed dokonaniem płatności.

  • Czy kwalifikuję się do bezpłatnej dostawy?

    Oczywiście, jeśli tylko wydasz na zakupy 150 zł lub więcej.

  • Jak mogę zmienić swoją subskrypcję?

    Można to łatwo zrobić, logując się do panelu subskrypcji na Twoim koncie. Tam będziesz mógł zarządzać datami zamówień, pominąć zamówienie, zmienić częstotliwość lub anulować. Możesz również skontaktować się z naszym przyjaznym zespołem i poprosić o pomoc.

  • Jak zapłacić za subskrypcję?

    Podczas zamawiania subskrypcji udostępnimy Ci opcje wprowadzenia karty debetowej lub kredytowej. Zapiszemy ją, aby móc zautomatyzować przyszłe płatności za subskrypcję, ale możesz łatwo zmienić szczegóły w dowolnym momencie, logując się do portalu subskrypcji.

  • Jak są rozliczane subskrypcje?

    Twoja subskrypcja jest rozliczana z częstotliwością wybraną dla dostaw. W kasie dostępnych jest kilka opcji płatności.

  • Jak długo będzie trwać moja subskrypcja?

    Po skonfigurowaniu subskrypcji, będzie ona działać bezterminowo. Możesz łatwo zmienić, wstrzymać lub anulować subskrypcję w swoim portalu subskrypcji.Możesz również skontaktować się z naszym przyjaznym zespołem i poprosić o pomoc.

  • Jaki jest minimalny czas trwania subskrypcji?

    Wszystkie subskrypcje mogą być anulowane w dowolnym momencie w panelu subskrypcji.

  • Czy mogę wstrzymać/zamrozić moją subskrypcję?

    Wstrzymanie subskrypcji nie może być prostsze. Możesz to zrobić w portalu subskrypcji – wybierając opcję “Wstrzymaj subskrypcję” pamiętaj jednak, że musisz to zrobić co najmniej 2 dni przed terminem następnego zamówienia.

  • Jak mogę anulować swoją subskrypcję?

    Anulowanie subskrypcji jest proste. Wystarczy odwiedzić portal subskrypcji i anulować wybierając opcję “Anuluj subskrypcję”. Pamiętaj, że możesz też wstrzymać, pominąć lub zmienić swoją subskrypcję, więc anulowanie nie zawsze jest konieczne, a w ten sposób zaoszczędzisz sobie konieczności ponownego tworzenia, jeśli zechcesz wznowić ją później.

  • Czy płacę za anulowanie mojej subskrypcji?

    Nie, w każdej chwili możesz bezpłatnie anulować swoją subskrypcję

  • Czy możesz dodać nowe pozycje do subskrypcji?

    Zawsze możesz dodać nowe pozycje do swojej subskrypcji, odwiedzając portal subskrypcji. Jeśli Twoje produkty mają dotrzeć tego samego dnia, z tym samym adresem i informacjami o płatności, wszystkie zostaną dostarczone razem, a Ty również skorzystasz z bezpłatnej standardowej dostawy, jeśli łączna kwota Twojego zamówienia przekroczy 150 zł.

  • Czy mogę usuwać produkty z mojej subskrypcji?

    Oczywiście, możesz łatwo zmienić swoją subskrypcję za pośrednictwem portalu subskrypcji na Twoim koncie.

  • Czy istnieje minimalna kwota zamówienia, aby rozpocząć subskrypcję?

    Nie, nie ma minimalnej kwoty zamówienia i możesz całkowicie dostosować swoją subskrypcję do produktów, które Twój pies kocha najbardziej.

  • Czy mogę poprosić o dostawę wcześniej, jeśli produkty się skończą?

    Tak, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejrzysz swoją subskrypcję i zmienisz datę dostawy na najbliższą dostępną datę.

  • Czy mogę mieć kilka subskrypcji jednocześnie?

    Pewnie! Możesz jedną paczkę otrzymywać co miesiąc, a drugą co tydzień.

  • Czy mogę subskrybować produkty dla schroniska?

    Oczywiście! Dla schronisk mamy specjalne, niskie ceny. Możesz wysyłać karmę regularnie potrzebującym zwierzakom, na tych samych zasadach co subskrypcja dla samego siebie.

    Dowiedz się więcej 
  • Jakie opcje dostawy mogę wybrać w modelu subskrypcyjnym?

    Subskrybując produkty w naszym sklepie, przesyłki będą dostarczane kurierem, prosto do Twoich drzwi. Wolisz dostawę do paczkomatu? Nie ma problemu!

  • Wystąpił problem, który chcę zgłosić…

    Jeśli kiedykolwiek pojawi się jakiś problem, nasz zespół jest do dyspozycji. Aby omówić i rozwiązać wszelkie problemy, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta Psiej Kalorii, który z przyjemnością Ci pomoże.